Nabava kopirnog uređaja
JAVNA USTANOVA ZA UPRAVLJANJE ZAŠTIĆENIM
PRIRODNIM VRIJEDNOSTIMA NA PODRUČJU
KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE
Magistratska 1, 49000 Krapina, tel: 049/315-060
KLASA: 351-01/10-01/73
URBROJ: 2140-18-10-1
Krapina, 08.rujan 2010.g.
Temeljem članka 23. Statuta Javne ustanove za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Krapinsko- zagorske županije (Klasa: 351-01/06-01/02, Urbroj:2140/1-08-06-1), ravnatelj Javne ustanove za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Krapinsko- zagorske županije objavljuje
O B A V I J E S T
o početku postupka nabave kopirnog uređaja CANON IR2520-A3 i
pripadajuće opreme
Predmet nabave:
– 1 kopirni uređaj CANON IR2520-A3, 1c/b kopirka i laserski ispis, 1kolor sken,
– 1 kazeta za papir, 1 mrežno i USB sučelje
– 1 pripadajuće postolje iR 2520
– 1 toner CEXV-33
Rok isporuke: 10 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Mjesto isporuke: Krapina, Krambergerova 1
Načini podnošenja punude:
– poštom, na adresu: Javne ustanove za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Krapinsko- zagorske županije, 49000 Krapina, Magistratska 1, s naznakom „Nabava kopirnog uređaja“,
– telefaksom, na broj 049/315 060,
– elektroničkom poštom na adresu: ivan@zagorje-priroda.hr,
– neposrednom predajom u pisarnicu Županije, u Krapini, Magistratska 1.
Rok za podnošenje ponude: 14. rujan 2010. godine.
Obavezni sadržaj ponude:
– osnovni podaci o ponuditelju – naziv tvrtke, matični broj i osobni identifikacijski broj,
– sjedište (mjesto i adresa), osoba ovlaštena za kontakt, broj telefona, faksa i e-mail adresa (ako postoji),
– original potvrde Porezne uprave o stanju duga, ne stariji od 60 dana od dana objave ove Obavijesti, iz koje je vidljivo da je ponuditelj ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
– cijena predmeta nabave iskazana bez poreza na dodanu vrijednost i s porezom na dodanu vrijednost,
– izjava o duljini garantnog roka za predmet nabave.
Kriterij za odabir ponude:
– najniža cijena za predmet nabave, bez PDV – a,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu, kao najpovoljnija će biti odabrana ponuda ponuditelja koji će ponuditi dulji garantni rok za predmet nabave,
– ukoliko će više ponuda sadržavati istu najnižu cijenu i ako oba ponuditelja ponude garantni rok istog trajanja, kao najpovoljnija biti će odabrana ponuda ponuditelja čija je ponuda prva zaprimljena kod naručitelja.
Osoba ovlaštena za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude: ravnatelj
Napomena:
Ako pristigla ponuda neće sadržavati neki od traženih priloga, ili je neki od priloga potrebno priložiti u pisanom originalu, a ponuda s prilozima biti će predana telefaksom ili elektroničkom poštom, ponuditelju će se naložiti da u određenom roku dostavi traženo. Nepravovremene i ponude za koje niti u naknadno određenom roku neće biti dostavljeni traženi prilozi neće se razmatrati. U slučaju da u otvorenom roku ne pristigne niti jedna pravovaljana ponuda, nabava predmeta nabave biti će ugovorena neposredno o ćemu će biti objavljena obavijest na web stranici Županije kao i obavijest o odluci o izboru najpovoljnije ponude.
Kontakt osoba:
Ivan Ištok – tel: 049/315 060, e-mail: ivan@zagorje-priroda.hr
pdf bookpdf bookpdf book